Woensdag 14 september

14 september 2022 - Sneek, Nederland

Na dagen van voorbereiding, lees goed, nadenken of je alles hebt.

Vele, ohhh sjit dat heb ik niet momenten dus hop hop gas erop en maar weer op jacht naar net dat ene kleine ding wat je echt nodig hebt.

Nu waren we al blij dat we verhuist waren en daardoor dichter bij de binnenstad maar in dit geval helemaal want anders had ik best nog wat kilometers op de fiets gemaakt vanuit ons oude stekkie.

Maar.... alles zit in de koffers, handbagage afgeladen want met die chaos op schiphol toch maar de handbagage dusdanig afgeladen dat we 4 dagen vooruit kunnen mochten de koffers verdwijnen.

20220914_183921

In je gedachten alweer je lijstje af.  Echt ik heb voortaan vakantie voor mijn vakantie nodig gezien mijn hersens me niet met rust laten en het duiveltje👹 in constante oorlog verkeerd met het engeltje op mijn schouders en de boel flink ophitst dat ik toch net dat belangrijke "iets" niet bij me heb. Nu ik denk dan maar, zwembroeken check, paspoort en papieren check, creditcard check en gaan met die banaan

Morgen de strijd aan met schiphol en dan hopelijk op schema richting bonaire.

Screenshot_20220914_184730

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Margret de Graaf:
    14 september 2022
    Goed voorbereid is het halve werk zegt men.👍🏻 Zo te horen zit dat goed🤞🏻🤞🏻Succes morgen🤞🏻🤞🏻
    Liefs van ons💋
  2. Pierre:
    14 september 2022
    Stress is de eerste lol van vakantie
  3. Jolanda:
    15 september 2022
    Zoals ze op de eilanden zeggen: wij hebben de tijd, jullie hebben de klok. Veel plezier.
  4. Linda:
    15 september 2022
    Voorpret is normaal altijd heel leuk. Duim dat Schiphol meevalt. Maar volgens mij zijn reizen buiten eu geen lange wachtrijen. Fijne dagen en volg graag je verhaal verder