Bonaire, september 2022

5 september 2022 - Sneek, Nederland

Na curaçao hadden we een droom, een wens, bonaire.

Deze reis hebben wij kunnen boeken via tui, en nu moet ik graven in het verleden, (gelukkig geen geluiden mogelijk via mijn reislog, want geloof me,  hersens kraken als een molen die te lang heeft stil gestaan😁) net voordat "vriendje"  corona zijn intree maakte in ons en ieders leven.  En laat dat nu een onwelkome gast zijn geweest. Dus.... 2020 moet de datum geweest zijn van de eerste poging tot vertrek.

Nu in 2022 na 2 x verzet te hebben door onze "vriend" gaat het er eindelijk van komen.

15 september de lucht in✈️. Zelfs ik,  die vliegen een noodzakelijk kwaad vind, staat het liefst al morgen bij de douane op schiphol.

Zon,  zee, strand, all inclusief, snorkelen, kajakken,  stand up peddelen.  Ik zeg kom maar door.  Zin in.

Screenshot_20220905-162214_Chrome

En voor de mensen die ons, lees mij, kennen, weten nu inmiddels wel dat er het één en ander in huis al op zijn kop staat.  Complete war zone op de eerste etage.  Want tja.  Je zal maar wat vergeten.  Voorbereiding is alles zullen we dan maar zeggen.

1. Margret de Graaf:
    13 september 2022
    Jullie zijn er al klaar voor. Nog maar heel even en het is zover✈️ Wij wensen jullie alvast een hele goede reis. En een super mooie vakantie. Liefs Margret en Jacob💋