Donderdag 15 september. Chaos dag

16 september 2022 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Na alle horror verhalen over schiphol. Lange wachttijden voor de incheck en douane zijn we op aanraden van tui ruim op tijd vertrokken.

Eenmaal aangekomen op p3 maakte jordi al een droge opmerking van,  het valt volgens mij best mee, maar ik die na 2 klote nachten over lange wachttijd dromend,  eerst bewijs moest zien bleef sceptisch. Dus jordi ons uit de auto gedumpt en parkeren en dan op hoop van zegen. Nu moet ik erbij zeggen dat bij aankomst op p3 ik een sms kreeg met de tekst. Uw vlucht heeft vertraging.  Dat begint dus al goed. 🤔

20220915_090346

Eenmaal op schiphol heerst er enige verwarring waar je in hemelsnaam wezen moet. Maar he.  Door waggellen en gaan met die banaan. Eerst de koffers maar dumpen, wat tot onze eerste verbazing al direct kon.  Mmmmmm hier beginnen wij ons al achter de oren te krabben.  Horror rijen😜. Tot nu toe nog niet.

20220915_094229

Daar ga je dan, onthoud even dat ik heb verteld dat we vroeg waren vertrokken, richting douane.  En wat is dat...... we kunnen direct door. Nu moet ik bekennen dat we luxe reizen dus dat werkt wel mee.

Maar daar zit je dan. 11 uur. Ingecheckt en al.  Argggg ik wordt gek..... vertraging...... half vier pas de lucht in...... lang leven de te dure tickets maar God wat ben ik blij dat we ze hebben.  Vip lounge is voor ons beschikbaar. Maar de verveling slaat toe bij de mannen. 😁

IMG-20220915-WA0011

IMG-20220915-WA0009

Nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ik in het wachtgedeelte van de gate het ook niet meer trok

20220915_105729

20220915_144436

Maar eindelijk we mogen de lucht in. Klaar voor een tocht van dik 10 uur met een tussenstop in curaçao.

We zijn aangekomen in het hotel waar het voor ons nu na uitpakken pas half 12 is. Maar mijn lichaam is al veel verder.  Half zes Nederlandse tijd.

20220915_153517

20220915_154755

20220915_170648

20220915_171927

Dus ik zeg.  De mazzel. Tot morgen. Het is genoeg voor vandaag.  Dus sorry voor de spelfouten want mijn oogleden hangen hier op de grond🥴

1. Linda:
    16 september 2022
    Heerlijk de niet gevonden na-stress in de vipruimte, geniet nu maar dubbel van jullie vakantie en weltrusten
  2. Margret de Graaf:
    16 september 2022
    Voor ons is het nu goedemorgen☀️☀️🌴🌵met 30 graden🎉🎉 Hoop dat jullie heerlijk slapen en uitgerust genieten kunnen van jullie eerste dag op Bonaire. Genieten maar🎉🎉☀️☀️