Zaterdag 24 september. Laatste dag

27 september 2022 - Sneek, Nederland

Na alles weer in de koffers te hebben gepropt niet het er toch echt van komen.

Naar huis.

Zin in maar ook weer niet.  Het eiland bonaire biedt zo veel moois.  Helaas voor de mannen dat door de weersomstandigheden niet zo veel gedoken kon worden als gepland maar dat is iets wat je niet in de hand hebt.

Verder hebben we deze vakantie er alles aan gedaan om alles eruit te halen,  te genieten, herinnering maken als gezin zijnde.

En ik moet zeggen dat is ons prima gelukt.  Wat hebben we gelachen om elkaar, om onszelf en jawel een beetje onbeleefd maar ook om andere.

Na eerst te hebben ontbeten,  de koffers weg te hebben gebracht en de laatste rekening te hebben betaald bij de duikschool "auw". Is het wachten op onze fotograaf.  Want vandaag is op de valreep eindelijk onze foto shoot aan de beurt.

Geweldige foto's van casper douma fotografie.  Mooie locaties en heel gezellig. Het resultaat mag er ook naar zijn.

Desiree 1-2Desiree 1-9Desiree 1-12Desiree 1-20Desiree 1-24

Desiree-15

Hierna maar wat hangen en eten bij het zwembad.  Je moet wat om de tijd te doden.

Je zult toch echt eraan moeten geloven.  Naar huis. Na een douche maar wachten op busje.

20220924_173809

20220924_173821

Bij de incheck komen we er achter dat tui kampt met een storing in het entertainment systeem.  Geen film. Geen spelletjes. Geen opladen van apparatuur mogelijk.  Argggg dat worden lange uren naar huis.  Vooral omdat er nog een orkaan op de route zit een we daar toch best wel wat van meekrijgen. Maar.... ik kreeg het voor elkaar. Jordi mocht in de cockpit.

20220924_203913

Na een beroerde vlucht met veel turbulentie, geen film en bijna geen slaap is het wachten op je koffer en dan naar huis.

20220925_135829

Ik kan echt zeggen, het was een top vakantie die dik 2 jaar in de pijpleiding zat maar.... echt het was super. Op naar de volgende ervaringen.

1. Birgit wichers:
    Gave foto’s. Echt heel mooi
  2. Pierre:
    27 september 2022
    Mooie foto’s en gaaf de cockpit picture ietsjes anders dan een boot besturen 😂 of was nu een schip🤔
  3. Jolanda:
    27 september 2022
    Toffe foto’s! Nu weer wennen aan de hollandse herfst. Lekker nagenieten luitjes